VERZENDEN & RETOURNEREN

 

We proberen de bestelling binnen de 2 weken te verzenden of te leveren, indien de producten op voorraad zijn

De levering gebeurt door onze diensten of door Bpost 

Verzendkosten kunnen afwijken door hoeveelheden en gewicht van de producten.

U kunt hiervoor vrijblijvend een offerte vragen. Voor de leveringen door onze eigen dienst wordt er via de bestellingen een vaste prijs bepaald

 

Wij hebben je bestelling met de nodige zorg en aandacht verzonden. Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent met je aankoop. Wil je iets retourneren, volg dan onderstaande stappen…

• STAP 1
Log in op je account. Ga naar Mijn Bestellingen en klik op de laatst geplaatste order. Hier kun je de retour aanmelden. Geef bij de retouraanmelding aan wat je wilt retourneren. Heb je geen account bij ons?Schrijf op de meegeleverde pakbon welk artikel je wilt retourneren. Doe de pakbon in het retourpakket

Wil je een ander artikel of andere maat bestellen, maak dan een nieuwe bestelling aan, zo weet je zeker dat deze nog voorradig is. Ga verder naar stap 3.

• STAP 2
Doe de artikelen onbeschadigd en ongedragen netjes terug in de verpakking. Wij waarderen het zeer als we de items op dezelfde manier terugkrijgen als jij ze ontvangen hebt. Dit betekent met alle kaartjes eraan en netjes verpakt in de originele verpakking. Wij kunnen de items niet retour nemen als wij vermoeden dat de artikelen zijn gebruikt.

• STAP 3
Knip het retouradres uit die op de pakbon staat en noteer hierop het ordernummer welke op de pakbon staat en plak deze over de oude adressticker op het retourpakket.

• STAP 4
Ga met het retourpakket naar het dichtstbijzijnde postkantoor om deze te laten frankeren en vervolgens af te geven. De kosten hiervan zijn voor eigen rekening. Bewaar het bonnetje van het postkantoor goed. Hierop staat de Track & Trace code waarmee je het pakket kunt volgen en kunt zien of deze in goede orde bij ons is aangekomen.

• Verwerking 
Zodra het retourpakket is goedgekeurd door onze retourafdeling ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Hierna maken wij de terugbetaling zo snel mogelijk in orde. Ben je in de tussentijd benieuwd waar je retourpakket is? Met de Track & Trace code die je van het postkantoor ontving kun je de actuele status van je retour bekijken. 

RETOURVOORWAARDEN

Je mag je bestelling tot 7 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren en retour sturen. De makkelijkste manier om je items retour te sturen is door de stappen hierboven te volgen. Wij restitueren dan het hele orderbedrag. De kosten voor het sturen van je retourpakket naar 0-Bain zijn voor eigen rekening.

O-Bain is niet aansprakelijk voor het kwijt of beschadigd raken van een retourpakket. Wij adviseren je daarom je retourpakket aangetekend te verzenden.

Wanneer wij het retourpakket en de teruggestuurde items in goede orde ontvangen en hebben verwerkt, ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Wij streven ernaar je retour binnen 3-5 werkdagen na ontvangst te verwerken. Hierna storten we het restitutiebedrag zo snel mogelijk terug op je rekening. Het streven is de terugbetaling binnen 7 werkdagen na verwerking van je retour in orde te hebben gemaakt. Terugbetaling zal in ieder geval binnen de wettelijke termijn van 30 dagen plaatsvinden.

Heb je een beschadigd product ontvangen of een klacht over een product? Deze artikelen kunnen niet als regulier retourpakket worden verzonden, maar moeten gemeld worden bij de klantenservice via tom@o-bain.be

Je kunt je retourpakket sturen naar:RETOUR STUREN IN HET KORT

★ Retourneren binnen 7 dagen na ontvangst van je bestelling. ★ Een beschadigd artikel of een artikelklacht is geen regulier retour, neem in dit geval eerst contact met ons op via tom@o-bain.be ★ Vermeld het ordernummer op het retouretiket. ★ Wij waarderen het zeer als we de items op dezelfde manier terugkrijgen als jij ze ontvangen hebt, dus netjes verpakt in de originele verpakking.

Je kunt je retourpakket sturen naar:

O-Bain

Driesstraat 41

8580 Avelgem